REMOVE

yoga για εγκύους- prenatal yoga

Το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει ειδικές ασκήσεις για την περίοδο της εγκυμοσύνης, βασισμένο στις αρχές της γιόγκα  για εγκύους.

Οι ασκήσεις αυτές συμβάλλουν στην προετοιμασία του σώματος για τον τοκετό (είτε πρόκειται για φυσιολογικό τοκετό είτε για καισαρική τομή), στη διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αλλά και του βάρους της μέλλουσας μητέρας σε φυσιολογικά επίπεδα, βοηθώντας την έτσι να επανέλθει γρηγορότερα μετά τον τοκετό.

Η yoga για εγκύους  βοηθά τη μέλλουσα μητέρα να γνωρίσει το σώμα της και να εξοικειωθεί με αυτό. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι  γυναίκες που ασκούνται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι πιο καλά ψυχολογικά καθώς παίρνουν λιγότερα κιλά από άλλες που δεν ασκούνται, έχουν λιγότερους πόνους και πιο ήρεμα μωρά!

Η σωστή στάση του σώματος, η τόνωση των ραχιαίων μυών και των γλουτών επιφέρουν καλύτερη στήριξη της κοιλιάς και λιγότερους πόνους στην οσφυϊκή χώρα. Η βελτίωση της ισορροπίας αλλά και της ευλυγισίας βοηθούν την έγκυο να έχει μια πιο υγιή εγκυμοσύνη και έναν πιο εύκολο τοκετό.

Η αναπνοή είναι βασικό μέρος του προγράμματός μας, καθώς βοηθάει την έγκυο να χαλαρώσει, να «συνδεθεί» με το μωρό της αλλά και να μάθει πώς να αντιμετωπίζει τις συστολές κατά τη διάρκεια της γέννησης.

Συμμετέχοντας στα ειδικά προγράμματα για εγκύους, θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε και να ανταλλάξετε απόψεις, ανησυχίες αλλά και χαρές με άλλες μέλλουσες μαμάδες.

Η yoga για εγκύους απευθύνεται σε εγκύους που έχουν ολοκληρώσει το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης τους.

Στο μάθημα ακολουθούνται ασφαλής πρακτικές Birthlight, για την εκγύμναση των εγκύων αλλά και όλες οι κατευθυντήριες γραμμές του ACOG και του NICE

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται από την MSc καθηγήτρια φυσικής αγωγής  Ιωάννα Βαπορίδη, εξειδικευμένη στο aqua yoga, στη yoga για εγκύους και στη λοχεία.

Απαραίτητη για τη συμμετοχή σας η γραπτή συγκατάθεση του γυναικολόγου σας!

Θα χρειαστούμε από εσάς: Άνετα ρούχα (κατά προτίμηση εφαρμοστά) και να έχετε καταναλώσει το τελευταίο σας γεύμα τουλάχιστον 2 ώρες πριν το μάθημα.»

20.00- 20.50

10.00- 10.50

18.45- 19.35